Magura retro: MT7 w limitowanej edycji!
0Wynik ogólny
Liczba ocen: 0
0.0

Pamiętacie jeszcze słynne szczękowe hydrauliczne hamulce Magura HS-33 Raceline? To właśnie z nimi na pokładzie Bart Brentjens zdobył olimpijskie złoto w Atlancie 19 lat temu. Niemiecki producent dobrze wiedział, co robi, wypuszczając kultowy produkt w kłującej w oczy wersji kolorystycznej „neon yellow”. Wierzcie lub nie, ale wciąż jest to ceniony i poszukiwany zestaw.

bart_brentjens_atlanta_1996

Olimpijskie złoto z Magurą!

gt_xizang_magura_hs33_raceline

Tytanowy GT Xizang i Magura HS-33 Raceline (fot. Christian/retrobike.co.uk)

Dziś legenda powraca w nowej odsłonie. Marka z Bad Urach postanowiła przedstawić swój flagowy model MT7 w budzącej wspomnienia wersji kolorystycznej. MT7 Raceline to zestaw z klamkami wykonanymi z lekkiego materiału Carbotecture SL i aluminiowymi obejmami do kompletu. Klamki są dwupalcowe i wyposażono je w regulację odległości od kierownicy, dostępna jest też opcja regulacji odstępu klocków od tarcz hamulcowych.

magura_raceline_mt7_limited_edition

magura_raceline_mt7_limited_edition

Interesujący jest czterotłoczkowy zacisk, zawierający łącznie 4 klocki hamulcowe (po jeden na tłoczek). Ich wymiana ma być prosta ze względu na system magnesów nazwany przez producenta „magnetiX change”. Do zestawu zalecane są tarcze Storm i Storm SL. Całości dopełniają laserowe grawerunki i mile łechcząca próżność świadomość, że wyprodukowano tylko 2000 sztuk MT7 Raceline.

magura_raceline_mt7_limited_edition

magura_raceline_mt7_limited_edition

Magura zapewnia pięcioletnią gwarancję na brak wycieku płynu z klamki. Cenę ustalono na ok. 1000 zł, a hamulec będzie dostępny w sprzedaży od maja bieżącego roku.

magura_raceline_mt7_limited_edition

Fot. Klaus Kneist