Na koniec kliknijcie w kolor zielony, aby zobaczyć każdą z części na wadze:

Dętki: Maxxis Flyweight (98,9 g + 96,9 g, w tym aluminiowe nakrętki na wentyle (1,0 g)) 195,8 g

Gripy: Extralite HyperGrips 7,3 g

Gwiazdka: wliczona w masę widelca

Hamulec przedni: Extralite UltraBrake silver edition (w tym klocki Kool Stop (10,8 g), tytanowe śruby mocujące ramiona Avid) 96,5 g

Hamulec tylny: Extralite UltraBrake silver edition (w tym klocki Kool Stop, dwie stalowe podkładki XTR) 93,6 g

Kaseta: Recon gold/Shimano XTR CS-M970 11-32T (11-13-15-17-19 Recon, 21-24-28-32T XTR) 186,7 g

Klamki Hamulcowe: Extralite UltraLevers 2 silver edition 52,5 g

 

Koło przednie: 657,4 g

– Nyple: DT Swiss alu 32 szt. (w tym Loctite 243) 9,8 g

– Obręcz: Mavic XC-717 Ceramic 32 otw. 408,3 g

– Opaska: Velocity Veloplugs yellow 32 szt. 5,4 g

– Piasta: Chris King Classic (32 otw., zacisk qr) 112,2 g

– Szprychy: USA Brand titanium (32 szt., 266 mm, w tym Loctite 243) 121,7 g

 

Kolo tylne: 819,9 g

– Nyple: DT Swiss alu 32 szt. (w tym Loctite 243) 9,8 g

– Obręcz: Mavic X-517 Ceramic 32 otw. 413,9 g

– Opaska: Velocity Veloplugs yellow 5,4 g

– Piasta: Chris King Classic (32 otw., zacisk qr) 270,3 g

– Szprychy: USA Brand titanium (32 szt., 262 + 264 mm, w tym Loctite 243) 120,5 g

 

Korba: 767,3 g

– Mała zębatka: Carbon-Ti titanium 22T 18,3 g

– Środkowa zębatka: Carbon-Ti titanium 32T 39,3 g

– Blat: Carbon-Ti titanium 42T 65,4 g

– Podkładki: drążone aluminiowe Pro-Bolt custom (12 szt.) 2,0 g

– Śruby mocujące koronki: J&L Titanium (w tym Ti-prep Finish Line) 19,4 g

– Ramiona: XTR FC-M980 (175 mm, tytanowe, customowe śruby mocujące) 521,8 g

– Suport: Chris King (w tym 3 plastikowe podkładki z XTR SM-BB90) 101,1 g

 

Korki kierownicy: Soul Kozak (w tym 4 gumowe o-ringi) 5,2 g

Koszyk na bidon: King Cage titanium 28,2 g (29,2 g druga szt.)

Łańcuch: KMC X-10 SL gold nitride (106 ogniw) 233,1 g

Manetki: XTR SL-M970-A (prawa, obejma i regulator Yumeya, tytanowe śruby Pro-bolt) i XTR SL-M980 (lewa, obejma i regulator Yumeya, szlifowana obudowa, tytanowe śruby Pro-bolt) 205,2 g

Mostek wraz z kierownicą: combo EterniTi titanium (prototyp, dł. mostka 120 mm, kąt mostka -6°, szerokość kierownicy 585 mm, średnica kierownicy Ø25.4 mm, tytanowe nawiercane i drążone śruby) 240,7 g

Nakrętka kasety: Chris King titanium (11T) 7,2 g

Opona przednia: Continental Race King Racesport 2.2” 489,9 g

Opona tylna: Continental Race King Racesport 2.2” 486,9 g

Pancerze i linki: Nokon (przedni hamulec 23,0 g z uszczelką XTR, tylny hamulec 42,1 g z uszczelką XTR, przednia przerzutka 33,5 g z uszczelką XTR, tylna przerzutka 51,3 g) 149,9 g

Pedały: XTR PD-M980 306,0 g

Podkładka pod mostek: cieniowana J&L titanium (5 mm) 2,5 g

Powietrze: (dla obu kół przy ciśnieniu 2,5 Bara) 24,8 g

Przerzutka przednia: XTR FD-M980 (tytanowe śruby Pro-bolt, nawiercana podkładka tytanowa Pro-bolt, przejściówka z 34,9 mm na 31.8 mm) 126,6 g

Przerzutka tylna: XTR RD-M951 (tytanowe śruby Pro-bolt, nawiercana podkładka tytanowa Pro-bolt, sprężyna tuningowa Crumpet spring, aluminiowy element napinający z XTR serii 952, kółeczka Tacx 11T, krótki wózek SS z Dura Ace serii 7700 (wewn.) i 7800 (zewn.)) 207,7 g

Rama: Van Nicholas Tuareg titanium 16,5” (tytanowe śruby i drążone podkładki Pro-Bolt (0,7 g), tytanowe piwoty) 1732,3 g

Rogi: Tune titanium (limitowana edycja na XX-lecie istnienia firmy; nr 067 z 220 wyprodukowanych, w tym tytanowe śruby i aluminiowe nakrętki) 63,1 g

Siodło: Tioga Spyder Twin Tail (w planie BPeople Unica) 150,7 g

Stery: Chris King King Ti 105,1 g

Sztyca: Lynskey titanium (27.2 x 400 mm, tytanowe śruby) 238,8 g

Top cap: Carbon-Ti titanium (w tym tytanowa śruba Prio-bolt) 9,6 g

Widelec: Rock Shox Sid Race ‘2000 (63 mm skoku, tytanowe piwoty i śruba dolna, bez wewn. uszczelek syst. XXX, w tym gwiazdka) 1177,9 g

Zacisk sztycy: FRM SC-32 31,8 mm (w tym tytanowa śruba Pro-bolt) 11,8 g

Zaciski kół: New Ultimate titanium 43,3 g

Inne:

Licznik: Polar RS800CX (w tym mocowanie na kierownicę, czujnik kadencji i prędkości, magnes Tune Pulsar (0,5 g), magnes kadencji BXC hidden magnet (8,6 g), zipy) 93,0 g

Osłona ramy: custom z aluminiowej blachy (w tym dwustronna taśma klejąca) 8,1 g

Smarowniczka: Rohloff Lubmatic (w tym zipy, aluminiowe kółko przerzutki 10T i pełny zbiornik oleju) 98,6 g

Razem (wersja na wyścigi z 1 koszykiem na bidon, bez smarowniczki i licznika): 8931,3 g

Razem (wersja na co dzień): 9152,1 g

1 2 3